- Úvod
- Reklamace
Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená zákonem
Kupující povinen při převzetí zboží zkontrolovat počet dodaných kusů, nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží. Poškození obalu zboží, případně zboží samotného je kupující povinen uvést do přepravního listu. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je kupující povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. V případě nesouladu mezi objednaným a dodaným zbožím, co do druhu zboží,postupuje kupující stejným způsobem.
Kupující má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí kupující uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.
V případě, že kupující vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se:
- o položky neuvedené na webových stránkách prodávajícího objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky
- o položky objednané v neobvykle velkém, množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího
je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).
V případě, že kupující chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o kupujícího, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 150 Kč bez DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné a manipulační poplatek ve výši 300 Kč bez DPH.
Kupující, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá kupující v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí kupující sdělit písemně prodávajícímu ve shora uvedených termínech. Zákazník je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.
Jestliže bylo zboží předáno se skrytými vadami, je kupní smlouva podstatným způsobem porušena a kupující má právo požadovat dodání náhrady za vadné zboží, případně odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat slevu z kupní ceny zboží. Skryté vady je kupující povinen uplatnit neprodleně písemně u prodávajícího nejdéle 3 měsíce od dodání. Tato doba platí bez ohledu na to,zda je u zboží uvedena jiná délka záruční doby. Reklamace musí být doložena písemným protokolem s výrobními štítky zboží z obalů nebo palet a vzorky materiálu potištěnými, kde je vada prokazatelně zjevná a také nepotištěnými. Prodávající začne reklamaci řešit ihned a informuje kupujícího o stavu a předpokládané délce reklamace s ohledem na dobu reklamačního řízení u výrobce zboží. Kupující je oprávněn reklamovat vadu zboží na kterou se vztahuje záruka nejpozději do uplynutí záruční doby.
Záruka na kvalitu se nevztahuje na vady způsobené kupujícím zejména nevhodným uskladněním a zacházením.
Reklamace kupující uplatňuje
- Telefonicky: +420 602863998
- Písemně lebeda@perpartes-trade.cz
Dobropis k vrácenému zboží z reklamace je vystaven do 14-ti pracovních dnů od jeho předání prodávajícímu. Bez předchozího nahlášení reklamace a vyplnění reklamačního protokolu nelze reklamované zboží převzít.
Tyto reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží nabývají účinnosti dnem 1.1.2015